"> نحوه نگهداری باتری یو پی اس ها
besmallah
021-86023253 021-86023287
021-77093752 021-77093755
نگهداری باتری یو پی اس

نحوه نگهداری باتری یو پی اس ها : باتری های تولید شده بعد از پروسه تولید که در اینجا لازم نیست توضیح بیشتری در مورد آن بدهیم در انبارهای شرکتهای تولیدی و شرکتهای بازرگانی انبار میشوند تا به مرحله نصب و استفاده برسند.
در امر نگهداری باتریها سه مرحله در نظر میگیریم که باید اصول انها رعایت شود.

انبار باتری یو پی اس ها ی بعد از مرحله تولید:

در این موضوع باید دقت کنیم که شرکتهایی که در تولید باتری فعالیت می نمایند بهتر است بعد از سفارش و فروش باتریها مرحله تولید انجام شود تا باتری یو پی اس های تولیدی مدت زمان زیادی به انبار نیاز نداشته باشند.
در زمان انبارداری باید محیط انبار با دمای مناسب و عاری از رطوبت باشد و هنگام قراردادن باتری های روی هم باید دقت نماییم که باتریهای زیری وزن زیادی را متحمل نشوند(در حد امکان باتری های کمتری را روی هم قرار دهیم حداکثر سه عدد باتری در رنج یکسان)

مرحله حمل و نقل باتری ups ها:

در این مرحله نیز اولاً به چیدمان باتریها دقت نماییم و هنگام بار زدن و تخلیه باتریها دقت نماییم که ضربه ای به باتریها وارد نشود و اصولی ترین روش این است که باتریها روی پالت چیده شوند و توسط لیفت تراک به کامیونها بار زده شوند.نحوه نگهداری باتری یو پی اس ها

مرحله بعد از نصب باتری یو پی اس ها :

همانطور که مید دانید باتری یو پی اس ها به دستگهای یوپی اس وصل میشوند در این مرحله نیز دمای محیط و محیطی عاری از رطوبت امری ضروریست.
هنگام وصل باتریها باید دقت نماییم تا پینهای سرقطبهای مثبت و منفی بصورت صحیح و محکم بسته شوند و هیچگونه شل بودن سرکابلها وجود نداشته باشد.
باتری یو پی اس ها بهتر است به دستگاههای یو پی اس که دارای مدارات ABM و SCM می باشند وصل شوند که این مدارات کار احیای باتریها و شارژ مناسب را برای باتریها احیا میکند.
مجموعه هایی که از باتری ها و دستگاههای یوپی اس استفاده میکنند باید قرار دادهای دوره ای سرویس و نگهداری با شرکتهایی که در این زمینه فعالیت میکنند داشته باشند.

نحوه نگهداری باتری یو پی اس ها
2.7 (53.33%) 3 votes