"> کاربرد یو پی اس برای مصارف خانگی
besmallah
021-86023253 021-86023287
021-77093752 021-77093755
کاربرد یو پی اس برای مصارف خانگی

کاربرد یو پی اس برای مصارف خانگی : با پیشرفت تکنولوژی ومدرن شدم خانه ها و امکانات به جایی میرسیم که در حال حاضر خانه هایی بنام خانه های هوشمند ساخته و طراحی میشوند. این خانه ها مجهز به امکانات کنترلینگ و مانیتورینگ جهت مشاهده و کنترل میباشند. علاوه براین سیستم ها ی امنیتی مانند دوربین و اطفاء حریق خودکار ودربهای اتوماتیک استفاده شده است و لازم به ذکر است کد سیستم های کولینگ و گرمایشی از کولر و پکیج استفاده میکنند و سیستم های ارتباطی مانند تلفن و مودم و غیره استفاده میشود.

با این توضیح به این میرسیم که همه ی تجهیزات باید بدون قطعی برق به کار خود ادامه دهند و اگر قطعی برقی وجود داشته باشد کلا همه این سیستم ها از کار افتاده و نمیتوانند به کارخود ادامه دهند وکار و زندگی ما مختل خواهد شد.با این وجود وجود منبع تغذیه ای بنام یو پی اس برای این تجهیزات ضروری میباشد که ما آنهارا با نام یو پی اس میشناسیم.

مصرف کننده های یو پی اس های خانگی

برای هرکدام از مصرف کننده های خانگی ,یو پی اس خانگی مناسبی لازم میباشد مثلا” یو پی اس مناسب برای پکیج ها از نوع یو پی اس online و به توان های 2kva مناسب میباشد که مناسب برای پکیج میباشند.کاربرد یو پی اس برای مصارف خانگی

یو پی اس های درب اتوماتیک

یو پی اس های درب اتوماتیک میتوانند از نوع یو پی اس 1kvaو2kvaباشند و با تکنولوژی line inter active بخاطر اینکه حساسیتی از لحاظ نویز و نوسان در درب های اتوماتیک وجود ندارد اما یوپی اس های پکیج ضرورتا” online باشند چون پکیج ها خیلی حساس به نویز ونوسان میباشند.
برای مودمها نیز میتوان از یو پی اس های خیلی کوچک dc استفاده نمود که مود هارا پشتیبانی کنند .

یو پی اس برای مودم adsl

لازم به ذکر است که وجود ups برای مودم در خانه امری ضروری است و حیاتی شده است.در خانه هایی که در آنها از کامپیو تر بیشتر استفاده نمایند میتوان از upsو2kvaنیز استفاده نمود برای سیستم های امنیتی و اطفاء حریق نیز میتوان از یو پی اس line inter activeاستفاده کرد. با این حال وجود یوپی اس در خانه ها امری ضروری و حیاتی است.

کاربرد یو پی اس برای مصارف خانگی
2.5 (50%) 2 votes