"> یو پی اس مخصوص یو نیت دندان پزشکی یو نیت های دندان پزشکی مانند سایر تجهیزات پزشکی
besmallah
021-86023253 021-86023287
021-77093752 021-77093755

یو پی اس مخصوص یو نیت دندان پزشکی : یو نیت های دندان پزشکی مانند سایر تجهیزات پزشکی حساس بوده و نیازمند مراقبت در مقابل نوسانات و قطعی برق شهر می باشد.

برای محافظت از یونیت های دندان پزشکی در مقابل نوسانات برق شهری باید از یو پی اس مخصوص استفاده کنیم.برای اینکه بدانیم چه نوع یو پی اسی برای یونیت های دندان پزشکی مناسب می باشد باید اولا بدانیم که یونیت های دندان پزشکی دارای چه اجزائی میباشند.یو پی اس مخصوص یو نیت دندان پزشکی

که در زیر اجزای تشکیل دهنده یونیت های دندان پزشکی را مشخص می نماییم:

۱- برد الکترونیکی کنترل جریان نور

۲- ترانس تبدیل ولتاژ

۳- هندپیس

۴- لامپ هالوژنتیک

که علاوه بر این اجزا،یونیت های دندان پزشکی دارای کمپرسورهایی می باشند که در حدود 1600 وات مصرف دارد که باید در تعیین یو پی اس در نظر گرفته شود.

اصولا برای یو نیت های دندان پزشکی باید از یو پی اس های آنلاین استفاده شود و توانی که برای یو پی اس در نظر گرفته می شود حداقل باید 2 کاوا باشد.پس یو پی اسی که برای یونیت های دندان پزشکی در نظر گرفته می شود یو پی اس 2 کاوای آنلاین می باشد.

و همچنین باید مدت زمان برقدهی یو پی اس نیز در نظر گرفته شود.یو پی اس با باتری داخلی با توان 2کاوا در حدود نیم ساعت برقدهی برای یک یونیت دندان پزشکی برق می دهدکه اگر مدت زمان برقدهی بیشتری نیاز باشد باید باتری بصورت اکسترنال یا بیرونی به یو پی اس وصل گردد.

با این توضیحاتی که در بالا اشاره کردیم به این نتیجه می رسیم که یو پی اس برای یو نیت های دندان پزشکی لازم و ضروری می باشد و تهیه یو پی اس یکی از ملزومات مطب های دندان پزشکی برای پزشکان عزیز می باشد.و برای راهنمایی های بیشتر در این زمینه کارشناسان این شرکت در خدمت پزشکان و مهندسان عزیز می باشد.

به این پست رای دهید