"> مشتریان موردنظر خرید یو پی اس احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟ مشتریان موردنظر خرید
besmallah
021-86023253 021-86023287
021-77093752 021-77093755

مشتریان موردنظر خرید یو پی اس احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟ از انجایی که یو پی اس یکی از تجهیزات و ملزومات برقی میباشد و برای استفاده بهینه از سیستم برق اضطراری کاربر باید تحصیلاتی در این زمینه داشته باشد و یا اینکه حداقل تجربه ای برای استفاده از یو پی اس داشته باشد ولی سازندگان صنعت یو پی اس برای استفاده بهتر و بهینه از این صنعت کاربری آن را ساده کرده اند تا کاربری که میخواهد از آن استفاده کند راحتتر بتواند از یو پی اس کار بکشد.

همانطور که در بالا اشاره شد کاربران براحتی میتوانند از یو پی اس استفاده کنند ولی محاسبه و نصب و راه اندازی یو پی اس یک کار تخصصی میباشد بخاطر اینکه یو پی اس و باتری ها و مدت زمان برقدهی یک کار تخصصی میباشد نیاز به تحصیلات و تخصص بیشر میباشد.

اکثرا مسولین فناوری اطلاعات برای محافظت از تجهیزات فناوری از یو پی اس استفاده می کنند و چون فناوری اطلاعات یک تکنولوژی جدید میباشد اکثر فناوران دارای تحصیلات بالاتری میباشند و همچنین تخصص بالاتری دارند پس از اینرو میتوان گفت که کسانی که از یو پی اس استفاده می کنند دارای تحصیلات عالیه میباشند.

پس نتیجه میگیریم که مشتریانی که یو پی اس میخرند دارای مدرک تحصیلی بالاتری هستند ازینرو فروشنده ای که میخواهد یو پی اس بفروشد هم باید دارای مدرک تحصیلی بالاتر و تخصص خیلی خوب در این زمینه داشته باشد.چنانچه مدرک تحصیلی کمتری داشته باشد در معرفی و فروش یو پی اس دچار مشکل شده و نمی تواند خوب بفروشد.

البته مسئله مهم دیگری هم وجود دارد که کاتالوگ و منو ها و بردها و سایر تجهیزات یو پی اس از کلمات و مشخصات انگلیسی استفاده شده و باید کاربر یو پی اس دارای مدرک تحصیلی عالیه باشد.

مشتریان موردنظر خرید یو پی اس احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟

مشتریان موردنظر خرید یو پی اس احتمالاً چه سطح تحصیلاتی دارند؟
1 (20%) 1 vote