"> یو پی اس آسانسور
besmallah
021-86023253 021-86023287
021-77093752 021-77093755

یو پی اس آسانسور،آسانسور یک وسیله برقی میباشد و در صورت قطعی برق شهر نیاز دارد که برای خروج مسافران از داخل آسانسور برقش تامین گردد.

برق ورودی آسانسور سه فاز میباشد و دارای جریان برق زیادی میباشد و در صورت قطعی برق شهر نیاز به یک برق سه فاز و جریان برقدهی زیادی میباشد و تامین آن خیلی سخت و دارای هزینه زیادی میباشد و شرکتهای آسانسوری برای این مشکل چاره ای اندیشیده اند و موقع قطعی برق شهر هنگامی که آسانسور بین دو طبقه گیر می کند فقط برق تکفاز را تامین می کند تا آسانسور به یک طبقه هدایت و مسافران داخل آسانسور پیاده گردند.

شرکتهای آسانسوری داخل تابلوی اسانسور تغییراتی انجام داده اند و اکثرا با یک یو پی اس توان پایین در حد 2 کاوا میتوانند برق آسانسور را تامین کنند و بتوانند قطعی برق شهر را تاحدی جبران کنند ودر اکثر مواقع برخی از شرکتها چند عدد باتری یو پی اس را به عنوان بک آپ قرار می دهند.

در واقع میشود گفت که یو پی اسی که برای آسانسور استفاده میشود بطور کلی برق آسانسور را تامین نمیکند و فقط به عنوان بک آپ برای تامین برق برای انتقال آساسنسور از بین دو طبقه به یک طبقه ثابت که بتواند در آسانسور باز و مسافران پیاده گردد.

یو پی اس هایی که برای آسانسور استفاده می گردد بستگی به توان موتور آسانسور داشته و از رنج 850 ولت آمپر شروع و تا 3 کیلو ولت آمپر ادامه میابد و اکثرا سازندگان تابلو های آسانسور این توان را مشخص می کنند.ولی اکثر تابلوهای آسانسور از توان 2 کاوا برای بک آپ استفاده می کنند.

به این پست رای دهید