"> فاکتورهای اساسی در انتخاب بهترین باتری برای یو پی اس قبل ازانتخاب باتری مناسب برای یو پی اس
besmallah
021-86023253 021-86023287
021-77093752 021-77093755
انتخاب باتری برای یو پی اس

فاکتورهای اساسی در انتخاب بهترین باتری برای یو پی اس : قبل ازانتخاب باتری مناسب برای یو پی اس ضرورتاً کسانی که از باتری ups استفاده میکنند نیز فاکتورهایی را قبل از خرید باتری یو پی اس رعایت نمایند تا به انتخاب باتری ups برسند.

نمونه هایی از این فاکتور ها عبارت اند از انتخاب مکان مناسب برای نصب باتری ups ها و انتخاب باتری یو پی اس هایی مناسب که باتری هایی مناسب به آن متصل میشوند.


چنانچه یو پی اس مورد استفاده ما از لحاظ شارژ و دشارژ باتری مناسب نباشد هر نوع باتری به این نوع ups وصل کنیم بعد از مدت کوتاهی باتریها خراب و غیرقابل استفاده خواهند شد. و همین طور اگر دمای محیط و رطوبت محیط باتریها مناسب نباشد در این صورت نیز باتریها دچار خرابی خواهند شد.

فاکتور های انتخاب باتری یو پی اس

اما فاکتورهایی که برای انتخاب بهترین باتری یو پی اس نیاز است، بصورت زیر فاکتورهایی را شامل میشوند که هنگام خرید باتری باید دقت کنیم که اولا باتری ups را انتخاب کنیم بعنوان مثال نباید بجای باتری ups از باتری ماشین استفاده کنیم.

دوماً به تکنولورژی ساخت ups آگاهی کامل داشته باشیم چرا که باتریهای ups نیز از نظر تکنولوژی ساخت متفاوت می باشند بهترین باتری ups عبارت است از باتریهای ups از نوع ساخت سیلد لید اسید ساکن می باشند که اکثراً 12 ولت و در آمپراؤهای متفاوت می باشند.فاکتورهای اساسی در انتخاب بهترین باتری برای یو پی اس

سوماً طول عمر باتریها مد نظرما می باشد که بهترین عملکرد طول همر باتری یو پی اس بین 5 الی 6 سال بوده که اگر باتری بتواند 5 الی 6 سال را کار کند می توان انها را در زمزه بهترین نوع باتریها قرار داد.

چهارما وزن باتریها نشانگر کیفیت نوع باتریها نیز می باشد. هر چه قدر ورن باتریها از لحاظ وزن سربی بیشتر باشد تجربه نشان داده که جر باتریهای خوب محسوب می شود .

فاکتور پنجمی را که میتوان در نظر گرفت انتخاب آمپراژ مناسب باتری با توجه به nack up time مورد انتظار ما از یوپی اس.
موارد ذکر شده میتواند فاکتورهایی برای انتخاب باتری مناسب ups باشند.

فاکتورهای اساسی در انتخاب بهترین باتری برای یو پی اس
3 (60%) 2 votes